Czytają

niedziela, 8 listopada 2020

Notatka 175 zamiast lasu

Dziś miał być las. Daleki dosyć (autobus konieczny typu międzymiejskiego), bardzo rzadko odwiedzany, dziwny wielkimi powykręcanymi sosnami na szczerym piachu. No, może jeszcze będzie okazja. Sobota, tak. Odkładam do soboty. Zamiast lasu na cykankach - cykanki z wyjścia po bilet, bo jutro praca.. Dworzec, już po kupieniu biletu. Pieszyzna do domu. Słońce







Ta drobniusia biała plamka w lewym górnym rogu to księżyc. Chciałabym złapać na jednej cykance  słońce i księżyc, pewnie się kiedyś uda, bo chęć z tych nieistotnych.





































Tym razem w prawidłowej kolejności. Trawnik już przy domu. Może uda mi się jeszcze wyjść, chciałabym bo mało tego było.  Miasto znów bezludne, w alejach tylko jakaś baba widząc mnie cykajacą z środka pustej jak okiem sięgnąć jezdni, wyzwała mnie od ostatnich, twierdząc że mam coś z głową. Zgadła. Zatoki, ale chyba nie o to jej chodziło.

A słońce kusi.



R.R notowała.

22 komentarze:

  1. No listopad! Dobrze że w słonecznej wersji. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzymać. Jeśli już listopad, to najlepiej że słoneczny.

      Usuń
  2. Ja dzisiaj przepadłam w świecie Zaginionej Księgi... Świat bez prądu, gazu, bez komórek... Armageddon.... Klimaty zdecydowanie na listopad.
    Zdjęcia jesienne - piękne. Mogłaby być cały rok 💛

    OdpowiedzUsuń
  3. podrzucam!
    https://www.olx.pl/oferta/ostatni-elf-ostatni-smok-ostatni-ork-sultana-de-marii-CID751-IDEHohp.html#568474fb94
    3 tomy!

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatni tom:
    https://www.olx.pl/oferta/ostatnie-zaklecia-silvana-de-mari-CID751-IDDe735.html#a3db3ffd8c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.olx.pl/oferta/ksiazka-ostatnie-zaklecia-silvana-de-mari-CID751-IDFNnMU.html#a3db3ffd8c krakow

      Usuń
    2. a tu jest czwarty powrot krolow z tym ze sie powtorzy pierwszy chyba ze ta osoba sprzeda sam czwarty
      https://www.olx.pl/oferty/q-silvana-de-mari/

      widze ze wiecej niz 15/20 za tom nie jest :) nie wiedza co sprzedaja :D

      Usuń
    3. No nie wiedzą biedactwa Dla mnie to super, skorzystam pod koniec miesiąca. Dzięki przeogromne😊😀💛😀😊.

      Usuń
    4. Wszystko 5 tomów więc jest na szczęście możliwe uzbierać :) na allegro też idzie znaleźć ale trzeba wpisywać tytuły. Pierwszy jest Ostatni Elf, potem Ork i Smok, a później Powrót Królów i Ostatnie zaklęcia. Coś dużo sprzedawców tam wystawia po tytułach tylko i człowiek się nagrzebie nim znajdzie. Koniecznie fotorelacja zatem! Koniecznie z kotkami! 💙💙💙

      Usuń
    5. Ok. Potrwa, ale będzie. Dzięki raz jeszcze😀💚😄

      Usuń
  5. Kocurku, rany. Gdyby nie to, że tak miło mi podrzucasz linki do Silvany, to już bym krzyczała😀😀😀 Jaka jesień na stałe się pytam? Przecież aż mi groza wszystko ścisnęła, jak sobie pomyślałam o tej ciemności, urodzie słonecznych dni króciusieńkiej, częstym śląpieniu, infekcjach. I o tym, że może kolory piękne, ale kończy się szaro-buro...

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy istnieje jakiś sympatyczny kraj, gdzie jesień jest w przewadze? Trzeba by się rozejrzeć. Ja będę unikać, Ty będziesz zwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomoc Londyn deszczowy jest, ale jeszcze nigdy nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Deszczowy, ale zielony.Odpada dla Ciebie. Może Kanada (okropny, restrykcyjny kraj, aż wydaje się reżimowy), lub Alaska?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja też się piszę na tę Alaskę. Jak sobie pomyślę, że kolejne lato będzie z afrykańskimi upałami, to doprawdy wolę wyemigrować gdzieś na północ... Jesień jest super!

      Usuń
  9. Na Alaskę to ja chętnie. Swoje zrobił serial"Przystanek Alaska" (kochałam go), opowieści o Bellew Zawierusze i inne. Na pewno turystycznie bardzo chętnie. Na stałe, to chyba nie. No dajcież spokój z tą jesienią. Wyszłam na moment na dwór. Lodowato, mgła zamarza, powietrze aż rani. Tak miałoby być zawsze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej tak, niż Sahara. No dobra, pójdźmy na kompromis, niech nam przywrócą normalne cztery pory roku jak kiedyś, dawno temu...

      Usuń
  10. Sahara jest be. Mądry postulat, komu zgłaszamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod wpływem serialu o Sabrinie powiedziałabym, żeby Czarownicom XD

      Usuń
  11. Proszę bardzo. Znasz się z nimi, jak się Małgosia zgodzi, zgłosisz.?

    OdpowiedzUsuń