Czytają

niedziela, 9 sierpnia 2020

Notatka 70 Ściema, alarm widzę ściemę!!




Przedwczoraj zatrzymano Margot, gościa który woli być kobietą. Obejrzałam filmik na podstawie którego wniosek ulągł mi się jeden. Ściema, bezczelność, gorszące widowisko. Liczące na moją ciężką głupotę. Tak, jestem głupią. Ale doprawdy jednak nie tak by przyjąć ten filmik za dobrą monetę.


Ten filmik nie mógłby, być w żadnym razie dowodem na agresję wymagającą dwumiesięcznego więzienia.  Tak to widzę. Dlaczego nie ma fonii? Słabo zaawansowany ze mnie  właściciel  srajtfona,   a nie zdarzyło mi się wyłączyć dźwięku podczas przypadkowych nawet nagrań. A tu cisza. Czemu atakowany nie zmienia swego położenia względem filmującego?. Scenka kręcona jest chyba z telefonu. Kto go trzymał, dlaczego nie rozdzielał walczących. Ludzie się zbiegli, a on filmujący stał? To samo nagranie w prezentacji Ziobry. Z muzyką podbijającą dramatyzm sceny, podnoszącą w momencie poziom adrenaliny. Super  manipulacja, brawo, gratulacje doprawdy.


Jeszcze kołacze mi się w pamięci filmik nic właściwie nie ujawniający, silnie manipulujący. Zwało się to chyba "Człowiek, który podniósł kamień". Komuna to była, a poziom oskarżeń ten sam.

Nieufność rośnie we mnie na wysokość Himalajów. Nie wierzę organizacji Pro life. Tak jak nie wierzę w niewinność właścicielki kota, która puściła w sieć filmik z pranym w pralce. NIE ZAUWAŻYŁA, BIDULA!!! Ale srajtfon, kamera w dłoń, bo lubi przed snem patrzeć, jak to pranie tak się kręci..

Ściema, bezczelność i prowokacja. Miałam wątpliwości, w świetle tego filmu, co do sprawstwa dewastacji furgonetki, ale tak. To Margot. Zrobili sobie polowania na furgonetki pro-life. Przez napisy ich obrażające. Hmm. Podobno zgłaszali naruszanie dóbr osobistych, ale bez efektu. Hmm.

Nie masz pojęcia Czytaczu, jak bardzo mnie odrzuca cała ta afera. Nie budzą mojej sympatii aktywiści pro-life, a wypada się zorientować, co za hasła głoszą. Tak samo z drugą stroną. Też wiedza potrzebna i co kaman w tej zadymie. Bo sama tęcza to wg.mnie żadna profanacja, obraza, ani też nie jest to wypowiedzenie wojny.

Ci wyczyszczeni młodzieńcy wyliczający kto broni Margot... Sam żal i groza.
Od razu przed oczami mi staje znajoma, straszliwie wkurwiona na wieść o tym że czytam Harry'ego Pottera. Tak słowo wkurwiona jest w tym wypadku stosowne, dla zapluwającej się ze zgorszenia i świętej zgrozy ultrakatolickiej znajomej. Bo wtedy KK gromił lekturę.




Bezsensowne to wszystko. Filmik, gdzie dwie posłanki usiłują wyprowadzić z zadymy aktywistę LGBT, wykorzystując nietykalność posła, i to jak policja twierdząc, że gościu nie jest zatrzymany nachalnie usiłuje się do niego dostać. Tak film też tendencyjny, ale jednak z dźwiękiem i nie grany specjalnie do telefonu/kamery.


I jeszcze jeden filmik gdzie ściana kamienicy obwieszona tęczowymi flagami, w każdym oknie demonstrant. Puszczana głośna muzyka zagłuszająca słowa pro-lifowca. Co to jest, nabożeństwo? Mowa do wiernych? Nie wytrzymałam natłoku akustyki, a potem nie umiałam filmu znaleźć.


Nie podoba mi się to co się dzieje. Możliwości protestu mam nikłe. Kraj putinieje, robi się nieprzyjemnie.

W poniedziałek na placu Biegańskiego, o 18 jest organizowana demonstracja poparcia dla Margot. W Cz-wie. Jak dożyję to pójdę. Choćby po to, by bez przekazu cudzej kamery spojrzeć na sprawę.  R.R.

Ps. 1. Sprowokowana rzeczywistością napisałam tego posta. Dawno tak źle mi się nie pisało. Chamydło Gugieł kombinował przy każdym znaku i po naprawdę ciężkich bojach mogę powiedzieć, że to ja pisałam.

Ps. 2. Ozdóbstwa w postaci tęczowych róż zgarnęłam ze starych ofert na Allegro. Oszukańcze to oferty, bo sprzedawane sadzonki dawały jednobarwne kwiaty, które tęczowe kolory uzyskiwały  po intensywnym tuningu. A część ofert dotyczących róży cud to nasiona. Fajnie, nie?

11 komentarzy:

  1. Kantem i manipulacją totalną mi to śmierdzi. Tak trudno się dokopać do rzetelnej informacji. Chyba się uprę, i zacznę kopać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o pieniądze. W tym wypadku o ich brak w tzw. systemie. Trza ludzi czymś zająć i najlepiej żeby ten co ma być daniem głównym dla gawiedzi zbytnio nie wierzgał. Stąd mniejszości bo mniejsze problema. Tylko moim zdaniem wadzunia jak zwykle spartaczyła, gang Olsena w roli diabolicznego reżimu. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to znowu jakieś dziwne dzielenie ludzi. Stara maksyma "dzieł i rządź" chyba jednak nie takie dzielenie zalecała. A tu powoli robi się jedno wielkie pole bitwy gdzie paliwem jest podział my / oni napędzany nienawiścią, swobodnym traktowaniem prawa, dezinformacją. Cholerny gang Olsena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby cwanie i z pożytkiem ogólnym ludzi dzielić to trza być nadinteligentnym. Żeby dzielić tak żeby władzę dało się utrzymać to trza być w miarę inteligentnym. U nas idziemy po linii najmniejszego oporu, nie wymagaj od tych ludzi postępowania na które ich nie stać. Jak to mawiała moja Mama - "Żeby myśleć trzeba mieć czym.". Z tego ich dzieleni nikomu nic dobrego nie przychodzi a władzę to utrzymują resztką sił. W sumie to żałosne. ;-)

      Usuń
  4. To straszne. Bo władza może i pójdzie von, ale podziały zostaną. Wiesz, w domu mam pisowca, grzecznie łykajacego te brednie, bez cienia wątpliwości. Wydzieram się z miernym skutkiem w sprawach których nie umiem zostawić w jego głowie w wersji PiS. Przy Owsiaku odniosłam pełen sukces, w tej sprawie ponoszę klęskę. Zafiksował się na amen. Pytam się co ma przeciwko moim koleżankom E i E (zdobywały spod ziemi preparaty na zrost jego kości), co ma do pana H. przemiłego gościa rehabilitanta. Nic. Ale by wszystkich zboczeńców pozabijał. To jest tak cholernie groźne u wydawałoby się normalnych ludzi. Taki spadek nam zostawi ten żałosny rząd, bo pamiętaj, że niestety została wybrana TA opcja polityczna, i obawiam się że to się jeszcze powtórzy. Ostatnie wybory P-dęta są wskazówką. Ci co ich wybrali, po prostu chcą im wierzyć i wierzą

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się obawiam że ta nagonka coś przykrywa. Zaraz jakiś nowy kwiatek wyjdzie podatek czy coś a nikt nie zauważy bo wszyscy posłani na policję i na tęczowe tematy. Tak mi coś tu śmierdzi

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo możliwe Kocurku. Tabaaza węszy brak kasy, a ja już też się nauczyłam, że władzia bardzo lubi przykrywać własne brudne zamiary i sprawki wyciąganymi z rękawa aferami. Ale czy są doprawdy aż TAK GŁUPI, żeby nie widzieć krzywdy jaką robią własnemu państwu i jego obywatelom? To długofalowe, trujące i trudne do zwalczenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wywalilo mnie stad w trakcie pisania dlugiego komentarza. Nie chce mi sie pisac od nowa, wiec napisze w skrocie: PiS doszedl do wladzy dzieki podzieleniu spoleczenstwa i szczuciu na wyimaginowanych wrogow i straszac wymyslonymi zagrozeniami. Najpierw "zamach smolenski" jako mit zalozycielski, potem wymyslane afery PO i intrygi wrecz przestepcze (tasmy pozyskane w sposob nielegalny i dosc tajemniczy, na ktorych nic bulwersujacego tak naprawde nie bylo, moze jedynie teksty Morawieckiego o zapierdalaniu za miske ryzu), potem uchodzcy (kryzys uchodzczy spadl im jak z nieba), szczucie na wszelkich"obcych", bardzo skuteczne. Umizgi do srodowisk nacjonalistycznych i kibolskich - doprowadzili do przechwycenia obchodow 11 listopafa i 1 sierpnia przez faktycznych nazioli. Szczucie na lekarzy, potem na nauczycieli, po drodze na opiekunow osob niepelnosprawnych. Proba szczucia na Zydow skonczyla sie rejterada po ostrej reakcji USA i Izraela. No to szczuja na UE,w zapale pilujac galaz na ktorej wszyscy siedzimy. Probowali z kobietami (aborcja) ale Czarny Protest ich ostudzil. No to wymyslili pospolu z KK ideologoe gender. Jak to przestalo żreć, to wymyslili ideologie LGBT znowu raczka w raczke z KK, ktory na gwalt potrzebowal tematu do przykrycia afer pedofilskich. Teraz kompletny chaos zwiazany z pandemia, kryzysem gospodarczym, ktory juz za winklem, coraz wiekszym zapetleniem w obiecanki wyborcze kosztujace grube miliardy, na ktore tych miliardow nima. No to co robimy? Wskazujemy wroga!
    Co do Margot, to nie mam zdania na temat jego tozsamosci, ale nie uwazam, ze koniecznie musze je miec. Za to wiem, ze ten dosc radykalny krok czyli przeciecie opon itp.byl spowodowany dlugotrwalym ignorowaniem przez wladze lamania prawa. Bylo wiele zgloszen na policje, do prokuratury, jest nawet wyrok sadu zakazujacy gloszenia nienawistnych i klamliwych tresci przez te organizacje od tych furgonetek, a policja nie reagowala na to, ze proceder trwal. A nawet eskortowala te furgonetki, bo ludzie zaczeli je blokowac. Za tym wszystki stoi Ordo Iuris, z ktora ten caly Prolife pd furgonetek, czy jak im tam, jest zwiazany. A Ordo Iuris to sekciarsko-mafijna organizacja wywodzaca sie z Brazylii, a sponsorowana przez Kreml. Organizacja, ktorej zakazano dzialalnosci juz w kilku krajach, a ktora dzieki PiS przenika do najwazniejszych instytucji w kraju, czyli do rzadu, prokuratury, sadow, w tym SN itp. Oraz jest hojnie dotowana przez rzad.
    Ta organizacja chce wsadzic do wiezienia kierowniczke z IKEA, ktora zwolnila z pracy agresywnego homofoba, ta organizacja, ktora probuje za pomoca postepowania prokuratorskiego zastraszyc studentow UŚ protestujacych przeciw katolicko-fundamentalistycznej indoktrynacji na panstwowej uczelni. Itd, itd.
    Mialo byc krotko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I dobrze, że nie jest krótko. Dziękuję. O Ordo Juris nie miałam wiedzy. Pewnie bym dotarła, bo planuję kopanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, Ordo Iuris to niebezpieczna i bardzo wplywowa organizacja. Polecam ksiazke Klementyny Suchanow , tu wiecej informacji:
    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,169490,25732060,ordo-iuris-brazylijska-sekta-i-powrot-do-sredniowiecza-klementyna.amp

    OdpowiedzUsuń