Czytają

poniedziałek, 21 grudnia 2020

Notatka 223 czas leci

Czas zmienia. 

Gender wychudło mi prawie na szkielet. Je potrójne ilości. Wydała dużo, ale jednak o wiele mniej niż je. A chudnie. Słabnie. Piętnaście lat. Dużo i mało. Do weta by trzeba, ale to nadal trudny temat z rudym latawcem. Jeszcze sobie co zrobi tym lataniem, bo robi to bardzo desperacko. Podstępem by, ale słodki kotek wyczuwa. Nie jest dobrze. Reszta ferajny też wyczuwa. Słabość wyczuwa i atakuje. Może i przez nerwy tak to wygląda, ale przeciw odosobnieniu rude protestuje ile wlezie. 

Gacuś przytył, Feluś też, baryłeczki z nich ważące sporo. Charaktery im się pogorszyły, bezlitosne dla Gender, między sobą się kłócą i godzą. Bywa ostro, bo Feluś niczego się jednak nie nauczył, podgryza.  Czułe dla mnie, to się na szczęście nie zmienia. Gdy oddzielnie to w dzień Feluś przy mnie. W nocy Gacuś i biada kotu który też chce. Feluś dopuszczany do wyra po negocjacjach.

Kolega zawitał przecież nie tak dawno. 




Taa. Słodkie maleństwo, słodki niuniuś. Zbójniś Cypisek, Jacuś-Cacuś, CHUPACABRA w miniaturze. Trzy razy większy niż wtedy gdy zawitał. No, niewielki był bardzo.  Co dziwne, sierść mu urosła, teraz jest kotkiem puszystawym, przedtem był maleństwem z aksamitu. Podejrzewałam nawet, że ma w rodowodzie sfinksa, bo skórkę miał odzianą w bardzo gęste, ale bardzo króciusieńkie włoski, taki właśnie aksamit. Teraz to ma prawdziwe futerko, co może przejściowe. Możliwe, że to sprawa futra zimowego, nie znamy się na tyle długo by wiedzieć na pewno. 

Tyle podsumowań.

Sumowała R.R.

7 komentarzy:

  1. Niedobrze z dużym. Tak się może zaczynać albo nerkowa sprawa albo bardziej jak u Mefisia. Dużo je, dużo kopy, a przecinek. Bo trzustka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem Kocurku. Wszystko do przebadania, a z tym problem. Im starsza/e, tym reaguje bardziej histerycznie na samą moja myśl że trzeba. Radar sobie wyhodowało,lub inny wykrywacz wysokiej klasy.

      Usuń
  2. Oj te nasze futrzate szczęścia, 15 lat, to sporo, wkurzają ja potyczki z innymi, a stres wiadomo, odbija sie na zdrowiu.Dodatkowe czulosci i smakolyczki i czule slowka do uszka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ono zawsze chorowite, i tak uważam za rodzaj cudu że jest ze mną tak długo. Może to stres.

      Usuń
  3. Sprawdzić nery i trzustkę i dopieszczać. Mówić że jest najpiękniejszym Genderem na świecie nawet jak insze słuchają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby ją tylko dopaść, dziś nie ma szans. Mówię,ale za długo mnie nie ma w domu. Dziś weszłam do niego dwadzieścia minut temu.

    OdpowiedzUsuń