Czytają

wtorek, 15 grudnia 2020

Notatka 217 głupi niechciej

Mam ochotę zrobić sobie wolne. Nie ma powodów by nie, ale jakiś pretekst usprawiedliwiający lenia się przyda. Może taki.

Z powodu klęski żywiołowej proszę o urlop w dniu 16.12.2020.  Śnieg napadał, a ja opon nie zmieniłam w obuwiu. Wolne potrzebne, by zmienić opony na zimowe. 

Z poważaniem. R.R.


Eee, nie. Wolne sobie zrobimy w piątek, może śnieg wytrzyma, a może jakiś inny głupi powód się znajdzie...  poważne powody sobie wypraszam, one zwiastują kłopoty. A z tymi kłopotami co mam, mam nadzieję sobie poradzić bez marnowania na nie wolnego. Mimo że one w masie. 

R.R. kombinowała.



2 komentarze:

  1. A masz jakies wolne swiateczne czy cus?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chcę tu jakiegoś fałszu wtykać, więc Ci napiszę, że nie wiem. Miałam mieć wolne, ale chyba nic z tego nie będzie. A może będzie. Nie wiem.

    OdpowiedzUsuń