Czytają

piątek, 18 grudnia 2020

Notatka 219 pytania na zapchajdziurę.

 


Nie mam siły na porządny post, choć cykanki zgromadzone niezłe. Tak mi się przynajmniej wydaje, że niezłe..  ale co ja tam wiem. Innym razem sprawdzisz Czytaczu, albo i nie. W zamian dzisiejsze księżyce.

Bo  informuję że kłamliwy kolega wrócił. 

*

*
Najpoważniejszy na górze, poniżej jakby frywolne, z bajki co nieco porąbanej, o np. upiornym czerwonym kapturku i biednym wilku, który pod groźbą przerobienia na podbicie kaptura musi opiekować się babcią, rozdrabniając pokarm za bezzębną staruszkę. Niby pastelki, niby różyki,  a krajobraz nieczytelny. Wymyślać mogę, naczytałam się nowych baśni, i co do niektórych starych mam teraz "ale"......

Do słuchania ładne pomiędzy gwiazdkami, więc trzeba przełączyć. Pytania zadawane łgarzowi. Hmmm, odpowiedź na pewno będzie prawidłowa, mur beton. Łagodna kołysankowa melodia i tekst o dylematach podstawowych. Same sprzeczności. 



Pisała R.R.

Ps. Pociecha. Wracam do starego planu pracy już definitywnie -mail tradycyjnie dziesięć minut przed wyjściem z roboty. To nie znaczy, że dostanę planowany kiedyś tam urlop, skąd. Ale za to wigilia wolna. 
Ps.

4 komentarze:

  1. Ja już pod kocem z kotów. Znaczy wpis już jest. 😻😸🐾

    OdpowiedzUsuń
  2. Popędziłam,poleciałam,poczytałam i pooglądałam. Cuda Kocurku, ślicznie i świątecznie u Cię, aż radość patrzeć.

    Wiesz, że sobie podczytuję w pociągu? Dzięki raz jeszcze😄😄😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się dowiedziałam że im się nakład wyprzedał więc nawet jakby były hajsy to książki niet. Dodruk w styczniu albo lutym pisza autorzy na Instagramie

      Usuń
  3. Wiem. Teraz to nawet lepiej dla mnie, że dodruk później. Mogę czekać bez stresu. 😄♥️😀

    OdpowiedzUsuń