Czytają

wtorek, 1 września 2020

Notatka 105 Jest/są skarb/skarby

Baardzo upierdliwy był dzisiejszy dzień, i nic a nic nie pomogło, że miałam delikatnie mówiąc nienajlepszą kondycję ogólną.  Kiedy po powrocie do domu zaczęła mi na powrót latać gula, bo futerka, bo Łojciec, bo w autobusie miły pan zostawił mi szpicem parasola rysę nad lewą stopą, a rysa pod prysznicem puściła krew, pomyślałam, że już dość. Jeszcze w K., jeszcze w pociągu i krótki czas w domu,  myślałam że odłożę do jutra wyprawę. Bo dzień paskudny, a ja też be. Ale skoro nerwom, złości i paskudności końca nie widać, to idę. Poszłam i mam.



I to nie jest jedyny łup, przytachałam tego więcej. Same dobre rzeczy dla dorosłej i starawej R.R. i dla Bachora co w niej siedzi. Ale ten łup na cykankach najważniejszy. I jeszcze się okazało, że czeka na mnie na ulubionym blogu spacerek po Rzymie. Spacerkom dziś dam spokój, coś fajnego niech mnie jutro czeka, ale oczywiście nie wytrzymałam i przebiegłam posta. Jutrzejsza przyjemność  z tych dużych  będzie. Kto wie, czy i tym pokazanym skarbem się dziś ucieszę. Cień na pierwszej i rozpoznawalna, ale inna osóbeczka na drugiej cykance proroczą, że łatwo nie będzie. I coś mi się zdaje, że sobie nie "poposzczę" w Bloggerze w najbliższych dniach. Czytanie i malowanie, ot co.
Jak zwykle, pisała R.R. Do usług.

A co tam. Reszta skarbów. Zazdrość Czytaczu. 

10 komentarzy:

  1. A to Rude to bonusik? Ja czytam Żniwiarza Pauliny Hendel. Przyglądałam się Dobrze Wilk ale może podpowiem pod choinkę tacie, bo on lubi mi takie cykle kupować w całości. Przeżyliśmy pierwszy dzień szkoły.
    Umieram

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżu, Kocurku tej szkoły to współczuwam. Moja sister dzieciata twierdzi że zamieniła jedno dziecięce piekło ( bachores w domu ) na jego inny rodzaj ( znaczy doszli inni piekielnicy ). Romano mła dziś tyż w sobie dziecię dopieściła książeczką o kotach. A co?! :-)

      Usuń
    2. Magdalena Gałęzia "Tydzień z kotem Jaśnie Panem - Jaśniepamiętnik". Miłozwierz po całości. :-)

      Usuń
    3. Kocurku, ale chyba wolisz młodego w szkole?

      Usuń
    4. Młody sam szczęśliwy, że w szkole!

      Usuń
  2. I to jest prawidłowe postępowanie z osobistym nieletnim. Dopieszczać lekturą ile wlezie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tę książkę! :) Czeka grzecznie w kolejce :) ja sobie dopieszczamy czasami Holly Webb 😸😸😸

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że nie mam dzieci w wieku szkolnym.
    Gratuluję czytadełek.
    No i niech paskudne mija!

    OdpowiedzUsuń
  5. Robotą przegoniła paskudne, przynajmniej w części. Czytadełka muszą poczekać. 🥴

    OdpowiedzUsuń