Czytają

środa, 8 lipca 2020

Notatka 43 Środowa senność i PAX

Senność, szarość, mżystość, mokrość. Słowa na tę środę.


A kotecki żerte, żywiutkie i rozdarte. Powoli jednak zaczyna panować PAX pomiędzy futerkami.

Idę spać, trzymając kciuki za PAX wśród kotów, a także za PAX MUNDI, który to pełni rolę moich oficjalnych zainteresowań.  Od dziś.

Co do kiziastych,  PAX może się udać, bo już napasione, wygłaskane ( Lisiuni nadal mało), wychwalone... Może pośpię. Niech zapanuje PAX. Mile widziany i MUNDI.

Poniżej coś, czego nie umiałam pominąć i coś na temat snu. Wykonują ulubieńcy. Mistrzowsko wykonują.



Pozdrawiam. R.R.

6 komentarzy:

  1. Ja również mam nadzieję, że będzie spokój w nocy i mała pluskwa da spokój szwom, a mnie przy okazji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie to gady się w dzień wyspały a teraz...

      Usuń
  2. Odpowiem Wam łącznie. Nie wiem jak u Was, ale i mnie nie wyszło z maluszkiem. Nie było spokojnej nocy. Jacuś-chuligan i pieścioch nie pozwolił. Jednak może Boguśko, chociaż Tobie się udało pospać?

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie spanie odchodzi elegancko, to ja budze kotostwo swoim pelnym pęcherzem. Robinek preferuje pobudkę skoro świt, łupnięciem na mła niby to dla pieszczot, ale tez przy okazji zachęcs do napelnienia miseczki mokrą saszetą.Przetrzymuję futrzaka do 7 , a on ostentscyjnie idzie podgryzać suchiego chrupa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz anioła. Moje respektują prawo do zalegania w dni wolne tylko wtedy, gdy przed czwartą podpaskę i kuwety oczyszczę. A zasypianie przy futrach, ach temat rzeka.

    OdpowiedzUsuń
  5. TEN PODŁY CHAM GUGIEŁ!!! "Podpasę" miało być.

    OdpowiedzUsuń