Czytają

sobota, 4 lipca 2020

Notatka 37 Takie proste pytanie


- Tańczysz?

- Tańczę, śpiewam, gotuję, gram na gitarze, haftuję, mówię po niemiecku i francusku, robię na drutach, szydełkuję, sprzątam, ceruję i maluję, ogórki kiszę..

- CO TY PLECIESZ?!!

- Plotę koszyki, garnki lepię, tynkuję...


Sam sobie dopowiedz Czytaczu co Ci przypomina powyższy suchar. I czy z czymś  Ci  się nie kojarzy.  Niczego tu Ci podstawiać nie będę, kombinuj.

Dla przypomnienia,  że bywa pięknie, a może nawet i teraz jest Ci pięknie.



Dobrej soboty.R.R.

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubie ten kawalek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go bardzo lubię. I co dziwne, przekornie i ironicznie także wtedy, gdy te chwile nie są przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha, a ja jak mam czas to koloruję kolorowanki dla dorosłych ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie próbowałam. U mnie raczej sudoku na tapecie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te cyferki? oj jak mnie to wkurza XD próbowałam, zamiast relaksu nerw XDDD

      Usuń
  5. No różnie w tym mamy. 😀

    OdpowiedzUsuń