Czytają

niedziela, 19 lipca 2020

Notatka 58 Co król nocami porabia?

Król nocami rozrabia, szukając tronu i łoża. Tak rozrabia.







W końcu, jak naszeleścił, naszumiał i naszurał zrezygnował z reklamówki jako komnaty sypialnej i  poszukał innego łóżeczka.
Ten król był bardziej uparty.

Niniejszy post częściowo tłumaczy dlaczego bywa że nocami nie sypiam. Ileż to nowoczesnej kakofonicznej muzyki da się wyprodukować przy pomocy reklamówki z ogórkami, toczonej piłeczki, lub ganianek z kolegami...
A pobudka o szóstej, jak futerka będą łaskawe. Rozgoryczona i niewyspana R.R. pisała.



14 komentarzy:

  1. Mojej siostry kotka miala nieprzyjna przygode z reklamowka, omal sie nie udusila, byla juz w ciezkiej panice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamówki są grożą. Kiedyś opiszę może jak to się stało, że mam Felusia. Ale Jacuś obudził mnie zrzucaniem jabłek z blatu, reklamówka była przy mnie.

      Usuń
    2. Jak Jacus wlazl na blat????

      Usuń
    3. Stołek jeden skok, na blat drugi. Jest mistrzem dynamiki. Jak działa szybko, to nic mu nie straszne, SAM ZESKAKUJE Z BLATU!!! Jednym skokiem. A jak idzie wolno, to tyłeczek mu się kiwa na boki i kiciem zarzuca. I jest już go znacznie więcej jednak. Rośnie, dziś by nie pospał na rogaliku.

      Usuń
    4. Tak. Teraz jest mniej więcej taki, jak moje dotychczas wychowywane kocięta. Jeszcze jest ta delikatność pisklątka, ale kosteczki mocniejsze.

      Usuń
  2. Nie narzekaj tylko służ! Po co Cię koty majo? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokornie informuję, że tylko informuję.😔😌😉

    OdpowiedzUsuń
  4. A to u mnie norma - najlepsza jest ta duza torba z Biedy materiałowa - uszy przecięte, ale co się naszeleszczą i naszaleją tam to ich :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Feluś z Gacusiem też lubią😌

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tsk folis po zgrzewce mineralnej cieszy sie chwilową uwagą, reklamowki nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to fascynacje i zauroczenia chwilowe. Wyszaleć się i już nie kochamy tej torby. Pudełko i koszyczek - miłości stale

      Usuń
  7. Ale Jacuś jest cudny, małe kotki są takie cium cium cium.

    OdpowiedzUsuń