Czytają

sobota, 23 stycznia 2021

Notatka 259 brat bliźniak.




Nie udaje mi się zarejestrować karygodnych zachowań mojego Jacusia-Cacusia,  domowego Indiana Jonesa i CHUPACABRY w miniaturze. Bo wtedy gdy są, to trzeba reagować, a nie rejestrować. Słodki maluszek-młodziak miewa odpały aż niemiło. Głos też posiada i używa, że umie udowodnił już przy pierwszym powrocie od weta.  

https://romananna.blogspot.com/2020/07/notatka-42-sodziak-i-basta.html?m=1

Nie występuje w aż tak długich recitalach jak jego brat bliźniak, ale ma jednak większą skalę młodzieńczego tenorku. A taki słodziaczek. Taki niuniuś przytulasek. Dla porównania u góry cykanki domowego egzemplarza . Na dole filmik z bliźniakiem.


Oczywiście, że temat posta zastępczy. Sobota zapchana zajęciami czaso i energochłonnymi. Zajęć Jacuś nie ułatwia, więc za karę obmowa, oprócz delikatnego przetrzepania futerka za jazdy na kolegach i gryzienie Lisiuni. 

Poniżej mistrzowie w dziedzinach, w których moja CHUPACABRA dopiero się szkoli.  Gwiazdki, więc trzeba przełączyć.

I tu też można zobaczyć Jacusiopodobne stworki. Zdolne bestie, stwierdzam, chwytając się za bolący od wyczynów słodziaka łeb.

*


*

Pisała madka bombelka Jacusia. R.R.


8 komentarzy:

  1. Skubańce :))))). Najbardziej mnie zachwycił ten drugi, skradający się po gzymsiku na tylnych łapkach :). Otwieranie skomplikowanych zamknięć już nie robi na mnie wrażenia, moje koty mnie przyzwyczaiły. Jak to mówił Pratchett - im bardziej człowiek jest przekonany, że kot jest wewnątrz, tym bardziej on jest na zewnątrz. I na odwrót. Koty przenikają przez ściany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten na kratach zadziwił, tak jak i szpieg przyczajony w szafie. Te włamy, to niestety u mnie zaczynają się dziać, szkolenie w umiejętnościach grupowe, F-G i Jacuś. I przenikają tam, gdzie nie powinny.

      Usuń
  2. Mnie powalił Dracula łażący po ścianie, normalnie strach się bać. Oby Cacuś nie szedł w tym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On już poszedł. Tylko w przedpokoju, gdzie jest akrylowo-żywiczny tynk, ale żadna dlań sztuka w pół sekundy znaleźć się powyżej poziomu mojej głowy.

      Usuń
  3. Oglądać takie coś należy samemu i pod kołdrą, żeby skubańce nie zobaczyły i nie wdrożyły w życie! Cholerni kaskaderzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prawda. A uczą się bezbłędnie jeden od drugiego.

      Usuń
  4. O madko, to ja mam kocie anioły w domu (tfu tfu i trzy razy w niemalowane)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale teraz to przynajmniej wiesz, że masz anioły😀. Mam nadzieję, że filmik był oglądany pod kołdrą i w samotności, bo tak jak pisałam, one się od siebie uczą😀

    OdpowiedzUsuń