Czytają

środa, 3 lutego 2021

Notatka 270 motyle i Feliks

Dzisiejszy post jest bezczelną zapchajdziurą, do czego bezczelnie się przyznaję. Nie chcę pisać o sprawach mnie zajmujacych,  bo trudne one i doprawdy wystarczy, że ja się nimi truję, ty Czytaczu nie powinieneś. 

Świstak podobno zobaczył swój cień, co nie ma wielkiego znaczenia. Wiosna i lepsze dni przyjdą i tak. 

M przysłała mi uroczy filmik w ramach przeprosin za dzisiejsze nisko latające w robocie kurwy, więc się Czytaczu nim z tobą dzielę. 

Na cykance jedna z moich pociech, Karpik Kociński zwany kiedyś (utył) Szczupaczkiem Kocińskim lub skarbem leśnym. Dlatego, bo mojemu tygryskowi pręgi na boczkach i grzbieciku układają się we wzorek karpiowych lub szczupaczych łusek. Feluś, Feliks, Felunio, Feleczek, Rybeczek. Skarb leśny, bo znaleziony w lesie, gdzie  miejscowością znaną po nazwie, a bliską jest niejaki Kocin. 

Filmik pocieszkowy.


Na razie pa, Czytaczu.


10 komentarzy:

  1. Cudności Felunio Skarbunio.
    Motylki przesliczne,,kilka z nich widzialam w motylarni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu nie byłam w motylarni, trzeba będzie nadrobić.😀

      Usuń
  2. U mnie wojna nadal. Ejmisia nadal zgrywa ofiarę a a Młode bezczelnie korzysta. Ja nie wiem... Chyba będę musiała oddzielić ja do Luny i Mefiego i coś wymyślić żeby Ejmiśka pokochała swojego wroga nr 1. Bo jak nie to Mlode ja będą męczyć a mnie wykańczać nerwowo....
    I skąd kasę na Feliway brać i inne cuda. Jak tu dopłata przyszła za gaz. Nie byłoby gdyby nie te postoje chrzanione i jeszcze dentysta majątek bo trzeba niestety coś zrobić już.
    Ciężki będzie ten rok pod tym względem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, zapowiada się nieciekawie. Wojna rzeczą paskudną u stworzaków, ciężko przeciwdziałać ansom. U mnie też są, bo jest CHUPACABRA.

      Usuń
  3. Przystojniaczek z tego Felusia :)))). Motylki też cudne! W takiej ilości faktycznie poprawiają nastrój :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Nie wiem co prawda czy byłabym szczęśliwa będąc hodowcą kapusty i widząc nad polem tumany jednakowych bielinków, ale te na filmiku pojedyncze i różnorodne. Kapusta bezpieczna😀

      Usuń
  4. Felix - znaczy szczęśliwy. Cudny Feliś, taki niespotykanie łaciaty i to delikatne, lekko nieśmiałe spojrzenie, a i puchate łaputki na pierwszym planie...Czy tylko mi się tak zdaje, że koty to same w sobie skończone dzieła sztuki?...Czy jeszcze jest ktoś na sali, kto też tak uważa?... Więcej Twoich kotów, poproszę!.... Koty na ekrany, pardą, na monitory!:)...

    OdpowiedzUsuń
  5. Taak, Feluś jest cudem, szczęściarzem, dziełem sztuki i kocisynkiem. Tak jak i kocisynek Gacuś. Tak, koty są żywymi arcydziełami, ale na monitory...
    No i mamy problem z kotami na monitory. Może kiedyś 😀.

    OdpowiedzUsuń
  6. Felusie szczupaczki i skarbunie. Boczki z czasem się zaokrąglają ale Felunie są jak te sportowe silniki porszaków poukrywane w syrenkach, niespodziewanie Felusie potrafią wystartować i pozamiatać. Mła cóś wie na ten temat. Nie martwiaj się, problemy od martwiania jakoś nie chco znikać. O wiośnie myśl i o tym że jakoś będzie bo być musi. Howgh! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Howgh! Co do wszystkiego Howgh! Myślę o wiośnie, myślę 😀

    OdpowiedzUsuń